Ultimate Airdrop
"De grootste airdrop bevat maar liefst 100 packs: 25 Elite Packs + 25 Operations Packs + 25 Versus Boosters + 25 Horde Boosters. Elite Packs bevatten 5 willekeurige aanpassingskaarten - Inclusief 1 item dat minstens Rare is, met een vergrote kans op het scoren van een Legendary kaart. Operations Packs bevatten 5 willekeurige kaarten, zoals Bounties en Class Skills, en minstens 1 aanpassingskaart voor een embleem, wapen of personage. Versus Boosters bevatten 5 verbruikbare Versus Bounty-kaarten. Horde Boosters bevatten 4 Horde Skill-kaarten en 1 verbruikbare Horde Bounty-kaart."