Tropico 6 - El Prez Pack
De El Prez Pack bevat een exclusief paleisontwerp, de boeiende flamingovijver, waarmee elke dictator de buurstaten wil imponeren en een toeristenkostuum zodat El Prez van de warme tropische nachten kan genieten.