Trine: Ultimate Collection
Ervaar de volledige Trine-serie met Trine: Ultimate Collection. Sluit je aan bij Amadeus de tovenaar, Pontius de ridder en Zoya de dief in een verlaten en geruïneerd koninkrijk. De drie helden zijn aan het mysterieuze artefact Trine gebonden en gebruiken hun unieke vaardigheden om ondoden te bestrijden, verraderlijke plekken te navigeren en uitdagende puzzels op te lossen in de levensgevaarlijke missies van deze avonturenreeks. Tijdens de eerste drie spellen ontdekken de hoofdpersonages Trine, leren ze het begrijpen en proberen ze de verkregen krachten te beheersen. Trine 4: The Nightmare Prince keert terug naar Trine's geliefde 2.5D-oorsprong. Ontdek de mysterieuze Prins Selius, een verwarde jonge tovenaar met duistere dromen die chaos in de realiteit veroorzaken. Het heldengezelschap moet de situatie oplossen voordat de magische onrust van de prins de wereld verslindt. Trine 4 bereikt nieuwe hoogten en brengt zowel fans als nieuwe spelers de meest complete gameplay-ervaring ooit!