Trash Sailors
Trash Sailors is met de hand getekende zeilactie met co-op voor maximaal 4 spelers. Maak een geïmproviseerd vlot, vecht tegen monsters en help je vriendschap naar de haaien! De wereld is overspoeld met een gigantische tsunami! Gelukkig voor jou drijft er een hoop troep in zee. Afval is je belangrijkste bron van inkomsten en het meest waardevolle wat er is in deze wereld. Je kunt het recyclen tot brandstof, onderdelen gebruiken voor je vlot, of zelfs voor wapens. Zet jezelf schrap voor moeraskrokodillen, giftige haaien, arctische piraten en nog veel meer!