TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS – VERSPLINTERDE RUIMTEBRUG
Help de Autobots hun weg terug naar Cybertron te vinden door de ruimtebrug weer op te bouwen terwijl je in de wirwar van het multiversum tegen de boosaardige Decepticons strijdt! Betreed de volgende dimensie van TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS, waarin Wheeljack en zijn vrienden hun opgelopen schade meenemen naar elk volgend gevecht en elke tocht door het multiversum een unieke nieuwe uitdaging vormt. Kun jij de verspreid geraakte stukken van de ruimtebrug heroveren, de vaardigheden van de Autobots herstellen en de vonk van je team lang genoeg brandende houden om thuis te komen?