Stel je voor: een escape room in een geschift brein. Verken een ijzingwekkende dimensie vanuit een first-person perspectief. Wissel tussen drie perspectieven van een familie in het experiment van deze gestoorde wetenschapper en probeer het mysterie te ontrafelen in deze ongelooflijke psychologische thriller. EEN THRILLER DIE VOELT ALS EEN FILM Neem deel aan een verhalende ervaring die films en games samenbrengt en dompel jezelf onder in een verontrustende psychologische thriller. LOS HET MYSTERIE OP Breng een versplinterde familie samen door mee te kijken in ieders corrupte bewustzijn en probeer het mysterie te ontrafelen. JOUW UNIEKE ERVARING In dit verhalende first-person mysterie moet je de muren van dit huis verkennen om de gebeurtenissen te begrijpen en jouw waarheid te ontdekken.