TramSim: Console Edition
Stedelijk vervoer komt tot leven in TramSim: Console-editie! Ervaar puur fotorealisme in twee iconische Europese steden, waar ter wereld je ook bent, en rijd met realistische trams op verschillende lijnen. Houd je aan de dienstregeling en ga unieke uitdagingen aan. Er is gameplay voor elke smaak! Ontdek het hart van het prachtige Wenen, Oostenrijk, over 2 lijnen vol groen en klassieke gebouwen aan boord van de moderne Flexity- en retro Type E2-rams, en vervoer passagiers met de unieke R2.2b-tram door München, Duitsland, langs allerlei historische structuren verspreid over 3 lijnen. Beide steden worden bevolkt door dynamisch wegverkeer en voetgangersgedrag, evenals door AI-tramverkeer. Toegankelijk voor iedereen, iedereen kan meedoen! Begin met de beginnersmodus, leer met de tutorials, en beheers de kunst van het tramrijden, de passagiers van Wenen en München wachten in TramSim: Console-editie!