Train Valley Collection
Ga op een zorgeloze treinreis met onze Train Valley Collection! Deze exclusieve bundel combineert de klassieker Train Valley: Console Edition met het vervolg, Train Valley 2: Community Edition. Spring aan boord en speel deze twee fantastische management- en puzzelspellen achter elkaar. Reis van de echte stations van de eerste Train Valley naar de spannende werelden van Train Valley 2. Dit combiticket biedt twee keer zoveel treinen en twee keer zoveel speelplezier. Reis over het spoor en verken de unieke uitdagingen van dit bijzondere treinavontuur. Stap in voor een treinreis die je niet wilt missen! "Train Valley - Console Edition: Leg spoorwegen aan om steden, tunnels en bruggen onderling te verbinden. Wanneer je nieuwe spoorwegen op een kale ondergrond aanlegt, zijn ze lekker goedkoop. Maar als je er bossen, dorpjes en andere hindernissen voor moet verwijderen, wordt het een duur geintje. Beheer het toenemende verkeer door wissels, rangeersporen en zijsporen aan te leggen zodat er meerdere treinen kunnen rijden, zonder vertraging. Voorkom ongelukken door de besturing over te nemen tijdens belangrijke momenten en pauzeer het spel om de planning uit te werken." "Train Valley 2 - Community Edition: Zet als treintycoon de industriële revolutie op poten in dit micromanagementspel! Leg spoorwegen aan, verbeter je locomotieven en laat je treinen op tijd rijden zonder vertragingen of ongelukken om aan de steeds groter wordende vraag van de steden en industrieën in je kleine vallei te voldoen. Breng je spoorwegmaatschappij van de tijd van de industriële revolutie naar de toekomst en vervul de behoeften van de steden en industrieën in de vallei. Dus als je ooit complexe logistieke en transportproblemen hebt willen oplossen. Train Valley 2: Community Edition bevat niet alleen de DLC's Passenger's Flow, Myths & Rails en Editor's Bulletin maar ook een verzameling van 158 door de community gemaakte levels."