Let op: om de content in deze add-on te kunnen gebruiken, is Ruhr-Sieg Nord vereist als afzonderlijke aankoop. Een klassieke locomotief uit de jaren 70 en het antwoord van de Deutsche Reichsbahn op de groeiende vracht- en passagiersmarkt in Duitsland. De DB BR 155, of 'elektrische container' zoals hij door spoorfans liefkozend wordt genoemd, heeft de tand des tijds doorstaan. Je kunt nu met een nostalgische draai zware vracht vervoeren over het staal van Ruhr-Sieg Nord.