Deze uitbreiding is alleen beschikbaar voor spelers op Xbox Series X/S en pc. Let op: Voor de volledige ervaring, bevelen we aan dat je Train Sim World 5: Antelope Valley Line bezit, welke afzonderlijk gekocht kan worden. Een Noord-Amerikaanse klassieker komt tot leven in Zuid-Californië: de beroemde en robuuste F59PHR versterkt de vloot op de Antelope Valley Line en San Bernardino Line van Metrolink! De F59PH is afgeleid van de GP59-vrachtlocomotief en werd in de jaren 80 ontworpen om nieuw passagiersmaterieel te leveren. Met 3000 pk en Head End Power behoorde de F59PH tot de topklasse van locomotieven en kon hij drukke dienstregelingen aan. Metrolink bestelde in de jaren 90 een vloot om over hun uitgestrekte Californische netwerk te rijden. De technologie is met de jaren geëvolueerd, maar ondanks de komst van twee nieuwere diesellocomotieven die tegenwoordig in gebruik zijn, blijft de F59PH standhouden als de F59PHR – een gereviseerde variant die voldoet aan de moderne emissienormen.