Deze uitbreiding is alleen beschikbaar voor spelers op Xbox Series X/S en pc. Voor de volledige ervaring dien je mogelijk de standaard routes van Train Sim World 5 te bezitten, die als aparte aankopen beschikbaar zijn. Ga meer uitdagingen aan in de steden Frankfurt, Londen en Los Angeles met de Gameplay Add-On Bundle! Van klassieke elektrische tot feestelijke expressdiensten, vervoer extra passagiers en goederen met een drietal pakketten voor Train Sim World 5. Breng de kerstsfeer naar San Bernardino met een feestelijke Metrolink F125-locomotief die speciale diensten rijdt en volledig is versierd voor de feestdagen. Voeg variatie toe aan de Britse goederentreinen in Vrij verkennen met de HKA Hopper Wagon en speel extra scenario's langs WCML: London - Milton Keynes. Voeg klassieke passagierstractie toe aan Frankfurt met de DB BR 111 & n-Wagen als onderdeel van een alternatieve dienstregeling die moderne diensten vervangt, evenals extra scenario's.