Welkom in Frankfurt! Neem de controle over regionale, forenzen- en intercity-expressdiensten in Train Sim World 5. Het enorme Frankfurt (Main) Hbf wordt beschouwd als een van de belangrijkste stations in Duitsland. Al het verkeer in alle richtingen; neem ICE- en regionale treinen mee in een scherpe bocht uit de stad naar het oosten en slinger door het Kinzigdal naar de hogesnelheidsovergang bij Fulda. De kantelende DB ICE-T wordt gekoppeld aan een scala van de beste treinen van Deutsche Bahn. Van de klassieke cabine van de DB BR 114 tot de moderne schermen van de DB BR 193 Vectron; ga tussen de ICE-actie door op weg met regionaal personenvervoer en zwaar vrachtvervoer. Word in Train Sim World 5 een machinist of conducteur aan boord van DB-passagiersdiensten en race over de gevarieerde spoorwegen tussen Frankfurt en Fulda. Geniet van een boeiende mix van tractie op een voortdurend veranderend routeprofiel - met zowel hoge snelheid als bochten die je doen kantelen. Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 5 FAQ'.