Deze uitbreiding is alleen beschikbaar voor spelers op Xbox Series X/S en pc. Opmerking: Je hebt Train Sim World 5: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg en de Expert DB BR 101 & IC Steuerwagen nodig, die apart verkrijgbaar zijn, om deze uitbreiding te kunnen spelen. Stap weer in de Expert DB BR 101 in Train Sim World en laat je vaardigheden zien op de lijn Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg met het speciale Expert Gameplay Pack van TSG! De Expert DB BR 101 biedt de ultieme, zeer gedetailleerde simulatie-ervaring voor IC-verkeer in Train Sim World, geschikt voor routes door heel Duitsland en daarbuiten, zoals Salzburg - Rosenheim, Pfälzische Ludwigsbahn en meer. Dit Gameplay Pack breidt de Expert 101-ervaring verder uit met een uitgebreid aanbod aan nieuwe content. Geef gas op de lijn Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg met een reeks nieuwe scenario's en een authentieke dienstregeling, speciaal ontworpen om je vaardigheden nog meer op de proef te stellen. Let in de scenario's op unieke details zoals voice-overs, schriftelijke opdrachten in de cabine en veranderingen in het landschap! Beleef de route zoals die in 2018 was met de nieuwe dienstregeling met extra IC-diensten en meer verkeer.