De spoorwegen zijn van jou in Train Sim World 5: Deluxe Edition! Ga meer uitdagingen aan terwijl je extra treinen en iconische steden leert beheersen op 4 routes. Laat je meeslepen door de forenzenchaos van de WEST COAST MAIN LINE, inclusief de Northwestern Class 350 en meer. Ga voor nog meer actie op de WCML met de gestroomlijnde en beroemde Avanti West Coast Class 390 Pendolino! Variatie in overvloed op de kronkelende KINZIGTALBAHN met de kantelende DB BR 411 ICE-T en meer. Ervaar meer passagiersvervoer op de Kinzigtalbahn met de FlixTrain Vectron en Talbot-rijtuigen! De zonovergoten sporen van de SAN BERNARDINO LINE zijn het toneel van Metrolink-verplaatsingen, aangedreven door de MP36 en F125. Ga naar de heuvels van het BNSF-gebied met de CAJON PASS. Beheers het spoorwegverkeer over de bergpas naar Barstow en bedien lokale vracht op de San Bernardino Line. Bepaalde functies van het spel, inclusief online communicatie en andere online functies, zijn mogelijk niet beschikbaar voor Xbox-kinderaccounts. Bij Xbox worden 'kinderen' gedefinieerd als spelers jonger dan 13 jaar, tenzij de lokale wetgeving een andere definitie aanhoudt. Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 5 FAQ'.