Trailmakers: Space Voyager Pack
Breid je ruimte-ervaring uit met het Space Voyager Pack, inclusief één functioneel block en een stel futuristisch ogende cosmetische items voor dat echte ruimtegevoel. Inbegrepen functionele Blocks: Rocket Engine Een enorme raketmotor geïnspireerd door de Saturn V-raketmotoren. Dit monster slaat flink toe en eet ontsnappingssnelheden als ontbijt. Inbegrepen accessoire-blocks: Vier nieuwe Antenna-blocks Drie nieuwe Greeble-blocks Inbegrepen cosmetische items: Drie exclusieve personage-outfits Ruimtepiraat: Sluit je aan bij de donkere kant en plunder de Asteroid Sector. Astronaut: Voor de minimalistische ontdekkingsreiziger met een plakkerige referentie voor de cultureel verlichten onder ons. Star Fighter We snappen het. Je houdt van ruimtegevechten. Nou, drijf je Space Top Gun-esthetiek maar tot het uiterste met het Star Fighter-pak Twee exclusieve hoeden Space Pirate-hoed: Als je nog niet hebt besloten waar je loyaliteit ligt en dat nog even in het midden wilt laten. Astronaut-hoed: Voor de halve minimalist. De alist als je het zo wilt noemen. Inbegrepen block skins: Hexagons Verzesvoudig die Blocks! Glow Grid Voor de aandachtzoekende astronaut Inclusief stickers: 18 gloeiende stickers Klaar voor de start? VERNIETIGEN MAAR!