Trailmakers: Rescue Pack
De Reddingservaring Je hebt auto's, vliegtuigen, ruimteschepen, boten en alles daartussenin gebouwd. Maak je nu klaar om een held te worden met het nieuwe Trailmakers Reddingspakket. Kleed je als een van de alledaagse helden van de moderne samenleving. Maak jezelf de held Met een lange lijst van nieuwe reddingsthema blokken is er geen einde aan de scenario's die je alleen of met je vrienden kunt bedenken. Bouw een reddingshelikopter met de nieuwe Staartpropeller en Staartvin Stabilisator en reageer op een Noodsignaal dat wordt uitgezonden door een in nood verkerende Dinghy. Bouw een politievoertuig compleet met Noodlichten en Sirenes en achtervolg een dief op de vlucht... Trailmakers is tenslotte een spel van innovatie en creativiteit. Alles wat we doen is onderdelen leveren - en in dit geval zijn de onderdelen er om je ervaring van redding en heldendom te verbeteren. Ga en wees een held! Nieuwe kostuums Brandweerman Politieagent Hoog zichtbaar pak Dief Nieuwe cosmetische blokken Noodlicht Brandweer Sirene Noodsignaal Nieuwe functionele blokken Kiel van het schip Boeg van het schip Zijkant van de Dinghy Boeg van de Dinghy Staartpropeller Grote Stabilisator En natuurlijk reddingsthema stickers om je stedelijke make-over compleet te maken.