Trailmakers: Packing Heat
Voer de hitte op met een vlammenwerper en koel daarna af met de dikste propellermotor die dit spel ooit heeft gezien. Packing Heat bevat 8 nieuwe manieren om details toe te voegen aan je meest strijdklare creaties en introduceert een geheel nieuwe manier om blauwdrukken te vernietigen! Dit contentpakket ondersteunt actief de ontwikkeling van Trailmakers. We hebben deze uitbreiding zorgvuldig ontwikkeld met eerlijkheid in gedachten, gedreven door de ambitie om nooit een "pay-to-win"-spel te worden. Deze blokken zijn ontworpen om je meer mogelijkheden te geven voor alternatieve ontwerpen, terwijl ze toch een eerlijke kracht behouden in het heetst van de strijd. Inhoud: Propellermotor (Aandrijving) Landmijnwerper (Wapen) Zeemijnwerper (Wapen) Dieptebomwerper (Wapen) Vlammenwerper (Wapen) Torpedo (Wapen) Klein tankkanon (Wapen)