Trailmakers: Mech Amok
Ga helemaal los met het bouwen van Mechs met deze blokken en skins, gegarandeerd om je wildste machtsfantasieën tot leven te brengen. Decoratieve blokken & skins Verse Mech-onderdelen rechtstreeks uit de doos besparen je veel tijd bij het vormgeven van je walker en maken hem af met 2 epische skins voor elk van de energie-melee-wapens. Begin met aura farmen terwijl je je vijanden “meleemogt” tot ze sobmaxxen. 2x Mech-gezichten 2x Mech-wangen 2x Mech-hoeden 2x Mech-oren 2x Mech-handen (links en rechts) 1x Mech-handvat 2x Mech-voeten 6x Energievizier-skins voor stoelen 2x Energiewapen-skins (Tech en Vlam) (Bijna) alle bestaande stoelen ontvangen in deze uitbreiding ook energievizier-skins. Outfits Wanneer je Mech er helemaal strak uitziet, geef jezelf dan een outfit die een echte Mech-krijger waardig is. De Soldaat voor de ultieme edgelord, en de Mech-Piloot om de esthetiek compleet te maken van dat type Japanse Mech waarvan we de naam juridisch niet in de winkelbeschrijving mogen zetten omdat het een handelsmerk is. Verdorie! 1x Soldaat-Skin 1x Mech-Piloot-Skin Mech-Skelettemplates Mechs behoren berucht tot de moeilijkste constructies om te bouwen in Trailmakers. De blokken in deze DLC helpen enorm bij het vormgeven, maar loopcycli en de achterliggende logica kunnen meedogenloos zijn. Deze uitbreiding bevat Mech-skelettemplates: basis-walkers waarbij al het tijdrovende werk al voor je is gedaan. Versier ze zoals jij wilt of haal ze uit elkaar om de fijne kneepjes van de Mech-techniek te leren, zodat je er op een dag zelf één volledig vanaf nul kunt bouwen.