tinyBuildActie en avontuur
Alles wat je nodig hebt om een Totally Reliable Delivery Service-persoon te worden! Inclusief Totally Reliable Delivery Service, Cyberfunk, Stunt Sets en Dress Code. Trek je rugbrace maar aan en start je koerierstruck, tijd om te leveren! Ga samen met drie vrienden op pad en zorg dat je de klus op goed geluk klaart in een interactieve sandbox-wereld. Leveringspoging gegarandeerd in Totally Reliable Delivery Service! KENMERKEN: lokale en online multiplayer: ga alleen op pad om de veiligheid van je leveringen te garanderen, of werk samen met vrienden en kijk hoe goed samenwerken je afgaat. Gecontroleerde geïmproviseerde chaos: onvoorspelbare ragdoll-physics in combinatie met flitsende platform-gameplay. Sprint, spring, duik en grijp met gemak, maar als je iets raakt, word je bewusteloos gemept! Een wereld vol afleidingen: neem even pauze van het leveren en ga lekker spelen! De wereld zit propvol speelgoed, voertuigen en machines die je kunt gebruiken om te werken of spelen. Zootje ongeregeld: pas je arbeiders aan en zorg voor de juiste uitrusing: tijd om te leveren!