Total War: THREE KINGDOMS - White Tiger Yan
Yan Baihu, beter bekend als Yan de Witte Tijger, is de gevreesde bandietenleider die van de bergen van Jiangdong in het zuidoosten van China zijn roofgebied heeft gemaakt. Hij is zo bedreven in het smeden van coalities dat hij de Shanyue-stammen en zelfs Han-functionarissen heeft weten te verenigen onder zijn vlag. Het conflict in het noorden is voor Yan Baihu een ver-van-zijn-bedshow, maar met Sun Ce voor zijn deur lijkt chaos slechts een kwestie van tijd. Unieke factiemechanic: Shanyue Camps Yan Baihu heeft een extra optie voor het bouwen van kleine nederzettingen, het Shanyue Encampment. Dit kamp brengt brood op de plank, verhoogt de onderzoekssnelheid voor bepaalde bandietentechnologieën en geeft toegang tot extra Yue-eenheden. Unieke factiemechanic: White Tiger Confederation Yan de Witte Tijger weet dat het volk in het zuiden moet samenwerken om te overleven. Zijn factie profiteert van de omvang van de coalitie waartoe zij behoort of het bondgenootschap waarvan zij lid is.