Total War: THREE KINGDOMS - Fates Divided
Bepaal het lot van China in het nieuwe hoofdstukpack voor Total War: THREE KINGDOMS. Breid het machtige leger van Yuan Shao uit of rij hem in de wielen als Cao Cao en ga strategisch te werk om al je ambities te realiseren. Het Fates Divided-hoofdstukpack begint 200 jaar na Christus, op een keerpunt in de levens van Yuan Shao en Cao Cao. De jeugdvrienden van weleer zijn getuige van elkaars brandende ambitie, waarbij Yuan Shao zijn geduld met Cao Cao in rap tempo verliest. Een eens zo hechte band slaat om in vijandschap. Fates Divided bevat grote gameplayverbeteringen, een nieuwe factie, nieuwe eenheden en nieuwe speelstijlen voor gevestigde facties. Een unieke begindatum De begindatum van 200 jaar na Christus markeert een punt in de geschiedenis waarop de helden van dit verhaal zich hebben ontpopt toch machtige figuren. Vervolg jij de opmars van Cao Cao of gebruik je het uit de kluiten gewassen leger van Yuan Shao om hem een halt toe te roepen? Hoewel het conflict zich concentreert op de krijgsheren in het noorden kun je ook in de huid kruipen van personages als Liu Bei en Ma Teng en hen helpen hun torenhoge ambities te verwezenlijken. Nieuwe generatieoverstijgende factie Speel als Liu Yan, een ambitieus en strategisch man die zijn erfenis wil veiligstellen voor zijn familie. Benut Liu Yans aspiratie-mechanic om de weg te plaveien voor zijn erfgenaam, Liu Zhang. Pluk de vruchten van de noeste arbeid van je vader of laat zijn droom uiteenspatten. Nieuwe en gevarieerde eenheden Met diverse nieuwe eenheden voor Cao Cao, Yuan Shao en Liu Yan en de kans om de elite-eenheden van het noordelijke leger te verwerven, is dit een hoofdstukpack waar de strijdlust van afspat.