Toro
Toro is het eerste simulatiespel van het stierenvechten, dat zal het testen van uw vaardigheden en reflexen stierenvechten stieren 500kg.U kunt de stieren in de meest beroemde pleinen in de wereld overneemt en Word een ster van het stierenvechten.In een leuk en spannend stier kunt u krijgen acara gezicht met de gevaarlijkste stieren en strijd met behulp van een grote hoeveelheid passeert beschikbaar in elke run.Daagt uit tot de stier, combineert verschillende passeert en laten unsuccessfulto verstoren de stier, voldoen aan het publiek en de hogere score behalen.