In Uitbreiding II: Overleven, overleef je zo lang je kan in een heel vijandige omgeving en brutale weersomstandigheden. In een sneeuwstorm, is alles wat je kan vinden een vitale hulpbron! Deze nieuwe modus zal zelfs de meest getalenteerde agenten uitdagen. Survival Mode Koud, geen uitrusting, en ingesloten door een brute storm, overleef je tot je veilig kan wegkomen uit de Dark Zone. Warme kledij en een overlevingsuitrusting vinden is vitaal voor je succes. Maar de omgeving is niet het enige gevaar, als je wil overleven moet je oppassen voor anderen en dodelijke Jagers in het gebied.