Het Welkomstpack bevat: - Een pack met 1200 R6-credits - Een roembooster van 7 dagen - De exclusieve Standvastigbundel van Jäger (inclusief een uniek uniform, hoofdbedekking, talisman en wapenskin) R6-credits zijn een betaalmiddel die je alleen in Rainbow Six Siege kunt uitgeven. Je kunt ze gebruiken om voorwerpen in de game te kopen, zoals roemboosters, aanpassingsvoorwerpen als wapenskins, talismannen, uniformen of elite-skins, of je kunt ze gebruiken om Operators te ontgrendelen. Je kunt dit product maar één keer per account kopen.