Beleef een militaire shooter in een gevarieerde en vijandige open wereld die je alleen of met maximaal vier personen kunt verkennen in coöp, en krijg de juiste uitrusting om te kunnen overleven op Auroa. Met de Operatorbundel krijg je upgradematerialen en een exclusieve survivalskin voor de M4A1, plus een gulle hoeveelheid Ghost-munten om extra uitrusting en cosmetische voorwerpen in de game te kopen. Bevat: - De wapenskin Survival voor de M4A1 - De upgrade voor aanvalsgeweer MK1 - De upgrade voor aanvalsgeweer MK2 - 2800 Ghost-munten Neem het op tegen de allersterkste vijanden en geniet van een sociale ervaring in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.