TMNT: Splinters lot met drie DLC's. Vecht je een weg door NYC in TMNT: Splinters lot met alle 7 speelbare helden en het Schroothoop-level. Deze bundel bevat: Teenage Mutant Ninja Turtles: Splinters lot TMNT: Splinters lot - Casey Jones en de Schroothoopschermutseling DLC TMNT: Splinters lot - Metalhead-personage-DLC TMNT: Splinters lot - Alopex-personage DLC Teenage Mutant Ninja Turtles: Splinters lot Laat de Turtles los in een roguelike zoektocht om Splinter te redden uit de Foot Clan! Beheers ninjavaardigheden, werk samen in spectaculaire coöp-gameplay en verover iconische locaties in NYC. Casey Jones en de Schroothoopschermutseling DLC Casey Jones, vriend en mede-vigilante van de Turtles, staat altijd klaar om zijn hockeystick te pakken en wat schade aan te richten. Bovendien kent hij toevallig een kortere weg naar de daken van NYC! Vreemd genoeg voert hun pad hen rechtstreeks door de Schroothoopen en het territorium van Punk Frog. Metalhead-personage-DLC Speel als de sympathieke, geladen Metalhead, met een unieke gameplay-stijl die een aanvulling vormt op de Turtles. Vuur zijn blasters af, transformeer in een draaiende raket en gooi landmijnen om vijanden tegen te houden. Metalhead heeft affiniteit met onze nieuwe (gratis!) robotica-krachten. Alopex-personage DLC Maak kennis met Alopex, de gemuteerde poolvos en ninja-moordenaar. Ze zwaait vakkundig met haar sikkelachtige kama en snijdt met gemak haar vijanden in stukken. Door haar kunai van dichtbij te werpen, richt ze enorme schade aan.