Kies je eigen stijl in Titanfall 2 met Tone Prime. Dit gloednieuwe chassis verandert de vorm van de Tone Titan en biedt toegang tot nieuwe geluidseffecten en een genadeloze executie. Maak je rocket salvos nóg indrukwekkender met Tone Prime!