De snelste manier om gereed te zijn als Pilot. Het Jump Start Pack maakt je sneller klaar voor de strijd door direct alle Titans en Pilot Tacticals te ontgrendelen. Het pakket bevat tevens 500 tokens om configuraties en cosmetische items naar keuze te ontgrendelen, en geeft je 10 2x XP-tokens om de XP die je verdient tijdens de matches te verdubbelen. Het Jump Start Pack bevat ook de speciale Underground Warpaint voor de R-201 Carbine om te zorgen dat jij er goed uitziet op de Frontier!