tinyBuild Action-Packed Bundle
BAM, BOEM, PANG!!! Verlies geen tijd en spring op rijdende trucks in Clustertruck, baan je een weg met je vuisten doorheen georganiseerde misdaad in Mr. Shifty, neem het op tegen krokodillen in Punch Club! Deze bundel van tinyBuild zit boordevol actie! In deze bundel vind je niet alleen meer dan 100 levels van razendsnelle actie met worstelen en kantelende trucks in ClusterTruck, maar ook teleporteren door muren en kogels om bewapende bewakers te grazen te nemen doorheen ramen in Mr.Shifty. EN je kunt ook trainen om op te klimmen in de ondergrondse vechtclub in Punch Club. Geniet van de grootste titels van tinyBuild in één pakket!