Thymesia
Het ooit zo welvarende koninkrijk van Hermes is in rampspoed vervallen. Alchemie werd gezien als het antwoord op alle problemen van het koninkrijk. Het werd overal in het land toegepast en burgers gebruikten het thuis om naar hartenlust te verbeteren en genezen. Toen de prijs te hoog werd, probeerde men om zonder alchemie te leven, maar dat mislukte jammerlijk. De rampzalige gevolgen werden voelbaar door heel het rijk. Binnen enkele dagen was het koninkrijk in chaos gedompeld en stroopten geïnfecteerde monsters de met bloed doordrenkte straten af. Alle hoop op een remedie was verloren. Corvus is de laatste hoop van het koninkrijk. Het lot van Hermes ligt in zijn gevederde handen. De waarheid ligt diep verborgen in de herinneringen die Corvus over de hardvochtige wereld heeft verspreid, en alleen door deze verloren herinneringen weer bij elkaar te zoeken kan hij het koninkrijk nog redden. Maar elke keer dat hij de waarheid probeert te achterhalen, vindt hij alleen maar meer geheimen. Belangrijkste kenmerken Gebruik de plaag: verover pestwapens op gruwelijke bazen en ontzagwekkende vijanden en gebruik ze om te doden. Alleen door vijanden met gelijke munt terug te betalen, kun je de verborgen verschrikkingen in de schaduwen van dit ooit zo bruisende koninkrijk overleven Omarm de raaf: verander in een raaf tijdens het vechten. Werp je veren als dolken om vijandelijke aanvallen af te weren, en maak vijanden af met de snelheid van een roofdier. Vecht op jouw manier: verbeter Corvus' basisbewegingen en pestwapens en pas ze aan. Creëer je eigen speelstijl en bereid je op je eigen unieke manier voor op de uitdagingen die je wachten. Genadeloze vijanden: vijanden zijn aangetast door de pest en in monsters veranderd. Ze zijn gegrepen door waanzin en ongelooflijk vijandig, waardoor je vaardigheden elke keer weer op de proef worden gesteld. Versplinterde herinneringen: stel Corvus’ achtergrondverhaal samen door in zijn herinneringen te duiken. Probeer de waarheid te onthullen die verborgen ligt in zijn verleden.