Thief - Booster Pack: Opportunist
Bemachtig voor in de game exclusieve voorwerpen, die je krachtiger maken en ervoor zorgen dat je sneller vordert in THIEF. Het Opportunist Booster Pack bevat het volgende: o Quiver level 3 (vergroot de maximale hoeveelheid pijlen) o Choke-pijlen (10) o Poppy flowers (10) o Goud (750)