Til je jachtavontuur naar een hoger niveau met het Hunting Starter Pack! DIT PAKKET BEVAT Bloedhond: deze efficiënte en trouwe viervoeter kan met gemak bloedsporen opsporen in zelfs het dikste struikgewas. Modern Rifle Pack: Of je nu jaagt op klein wild of op krachtige toproofdieren: deze wendbare semi-automatische geweren hebben alle vuurkracht die je nodig hebt. Silver Ridge Peaks: Jaag op uiteenlopend wild in het hart van de zuidelijke Rocky Mountains. Elanden, herten, bizons, maar ook poema's en zwarte beren!