The Two Valkyria
1933 EC. Achter de torenhoge van het Empire wacht Crymaria een cruciale test met luitenant-kolonel Selvaria Bles. Deze vernietigende ontmoeting van de twee Valkyria zal het lot van Crymaria bepalen. Je kunt dit verhaal na het voltooien van hoofdstuk 18 van het hoofdverhaal spelen. Voltooi dit extra verhaal om Crymaria, Nikola, Chiara en Selvaria te ontgrendelen in het hoofdverhaal, samen met hun zwempakuniforms. Ga voor dit verhaal naar Book Mode > Menu > Extra Stories.