The Swindle
The Swindle is een steampunk cybercrimegame over het inbreken in gebouwen, het hacken van hun systemen, het jatten van hun cash, en er als een haas vandoor gaan voordat de politie opdaagt. London, 1849. Scotland Yard activeert binnenkort zijn geavanceerde surveillancetechnologie, 'The Devil's Basilisk'. Zijn surveillancemogelijkheden zijn ongekend en je kunt je carrière als meester-dief wel aan de wilgen hangen. Dus steel 'm het voordat dat gebeurt. Via je eigen gammele luchtschip kun jij je dief aanpassen met nieuwe skills, tools en tal van technologische horrors om de meest vermogende en streng beveiligde gebouwen in Londen te tackelen. Alle gebouwen waar je inbreekt worden willekeurig gegenereerd, dus je krijgt nooit hetzelfde level twee keer. Kun jij de ultieme zwendel bewerkstelligen?