The Shadow Warrior Trilogy
De Shadow Warrior Trilogy bevat alle drie de games in deze dynamische first-person shooter-serie: - Shadow Warrior - Shadow Warrior 2 - Shadow Warrior 3: Definitive Edition Shadow Warrior is een gewaagde reimagining van de klassieke 3D Realms 'shooter van onafhankelijke ontwikkelaar Flying Wild Hog met de legendarische en snelgezette strijder Lo Wang. Shadow Warrior 2 is de prachtige evolutie van Flying Wild Hog's offbeat first-person shooter na de verdere misadventures van de voormalige corporate shogun Lo Wang. Nu de overlevende huurling op de rand van een beschadigde wereld overleeft, moet de formidabele krijger opnieuw een vernietigende combinatie van geweren, bladen, magie en wit overleven om de demonische legioenen die de wereld overheersen, neer te zetten. Slag samen met bondgenoten online in co-op met vier spelers of ga alleen in spectaculaire, procedurele gegenereerde landschappen om dapper missies te voltooien en krachtige nieuwe wapens, pantser en arcane relikwieën van legende te verzamelen. Shadow Warrior 3: Definitive Edition tilt de excentrieke first-person shooter-reeks naar een hoger niveau met de ideale mix van snel schietwerk, messcherpe contactgevechten en een spectaculair vrij verplaatsingssysteem. Onderneem een onmogelijke missie om een oude draak die Lo Wang onbewust losliet uit zijn eeuwige gevangenis opnieuw te vangen. Baan je een weg door een gefragmenteerd land, bezaaid met demonen die een dynamisch arsenaal aan zwaarden en kogels hanteren.