The Red Strings Club
The Red Strings Club is een cyberpunkavontuur over het lot en geluk waarin je potten bakt, bardiensten draait en je voor anderen uitgeeft aan de telefoon om een zakelijk complot op te rollen. De zogenaamd onbaatzuchtige onderneming Supercontinent Ltd staat op het punt om Social Psyche Welfare te presenteren: een systeem dat depressie, woede en angst uit de wereld zal helpen. Maar de barkeeper van een clandestiene club en een freelance hacker zien deze ontwikkeling niet als een verbetering maar als hersenspoeling. Samen met nietsvermoedende medewerkers en een ongehoorzame androïde trekt het duo alles uit de kast om dit complot tegen te houden.