"The Red Alchemist & the White Guardian" Costume Set
'Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian'-kostuums! Voegt één samenwerkingskostuum voor zowel Viktor als Isla toe. Let op: Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.