The Only Traitor
Terwijl de trein naar het eindstation bolt, maak je een reis doorheen de stervende wereld op zoek naar de allerlaatste schuilplaats. Je zult nieuwe locaties ontdekken, bekende plaatsen passeren, nieuwe en gevaarlijke vijanden ontmoeten, en meer aanwijzingen vinden over de mysterieuze Bezoeken. Verken nieuwe locaties - Waag je op nooit eerder verkende gebieden met als startpunt de westelijke woestijnen, en breng een bezoek aan enkele bekende plaatsen van het hoofdverhaal. Neem het op tegen nieuwe vijanden - Ontmoet volledig nieuwe monsters en andere soorten onverwachte vijanden! Kies je metgezellen - Nu heeft elke overlever persoonlijke kenmerken, vaardigheden (zoals dingen maken of medische vaardigheden), en verhalen te vertellen. Je kunt slechts een metgezel in je auto meenemen, dus kies goed wie met je meereist! Verken de wereld van The Final Station tot in de kleinste hoekjes - Krijg antwoord op onopgeloste vragen, en verneem de persoonlijke verhalen van de personages die je hebt leren kennen in het hoofdverhaal.