The Long Reach
The Long Reach is een avonturenspel vol kleurrijke personages, puzzels en schokkende ontdekkingen. Wacht, was dat niet 'leuke ontdekkingen'? Dat kan niet kloppen. The Long Reach is gesitueerd in New Hampshire, in de fictionele stad Baervox. Het spel haalt zijn inspiratie uit Lone Survivor en The Cave en alle klassieke avonturen (met als verschil dat The Long Reach zich in het heden afspeelt). Je speelt niet in een postapocalyptische wereld en je verkent geen fantasiewereld vol feeën. Je zit er middenin, net om de hoek van waar je je boodschappen doet.