The Library of Babel
"Geïnspireerd op het gelijknamige korte verhaal van Jorge Luis Borges, nodigt The Library of Babel je uit in een wereld 20.000 jaar na het uitsterven van de mensheid. De wereld wordt nu bestuurd door geavanceerde robots, die heel weinig weten over hun mythische scheppers. Alles is goed en ordelijk in een samenleving die door robots wordt gerund, tot de ontdekking van een bibliotheek die alles bevat wat ooit is geschreven, is geschreven en ooit zal worden geschreven - de perfecte voorbode van chaos. Je speelt als Ludovik, een speurder, die een moordzaak in Babylon moet onderzoeken. Wanneer plotseling de noodtoestand wordt afgekondigd, bevindt Ludovik zich op steeds gevaarlijker terrein, terwijl hij het spoor van de moordenaar volgt en het mysterie ontrafelt achter de plotselinge vergrendeling van de bibliotheek. Met een wereld vol uitgestrekte jungles, verlaten tempels en een overvloed aan cybernetische inwoners om mee om te gaan, belooft The Library of Babel zowel een spannend avontuur vol gevaar en intrige te zijn, als een doordacht, sfeervol verhaal over hoe we oneindigheid beschouwen. "