The Last Campfire
ONTDEK EEN DOEL The Last Campfire is een avontuur, een verhaal van een verloren sintel gevangen op een raadselachtige plek, zoekend naar betekenis en een weg naar huis. GA OP REIS Reis dieper de landen in voorbij het duistere woud en overwin de tegenslagen die je te wachten staan. ONTDEK EEN WERELD Ontdek de prachtige wildernis vol verloren mensen, vreemde wezens en mysterieuze ruïnes. ONTSTEEK HET LAATSTE KAMPVUUR Vind hoop en neem het mee op je reis om het laatste kampvuur te ontsteken. VAN EEN KLEINE STUDIO Een unieke vertelling van Hello Games en de creatieve geesten achter LostWinds.