The Jackbox Party Quintpack 2.0
Zeg maar dag tegen saaie feestjes en nietszeggende bijeenkomsten: Het Jackbox Party Quintpack 2.0 is een verzameling van 25 fanfavoriete Jackbox-spellen uit Party Pack 6-10 die gegarandeerd elke bijeenkomst opfleuren voor één lage prijs. Beleef een griezelige tijd met Trivia Murder Party 2, laat je vrienden uit hun dak gaan met een spelletje Quiplash 3 of laat je tekenvaardigheden de vrije loop met Drawful: Animate. Het beste eraan? Je telefoon is je controller, dus je hebt geen speciale apparatuur nodig.