The Great Perhaps
In The Great Perhaps keert een astronaut terug naar de aarde die is vernietigd door natuurrampen. Daar, tussen de ruïnes, vindt hij een ongebruikelijk artefact - een oude lantaarn. In het licht van deze lantaarn vang je glimpen op van een andere tijd, een andere tijd waar je met de lantaarn naartoe kunt reizen. Maak tijdreizen tussen een lege, melancholieke omgeving van de post-apocalyptische aarde en haar levendige dagen van vroeger. De held trotseert het gevaar in het post-apocalyptische heden én in het verleden. Help hem op zijn reis om de ware oorzaak van de rampspoed te ontdekken en red de planeet!