The First Berserker: Khazan DEMO
Dit is de demoversie van The First Berserker: Khazan. De demo bevat de eerste twee missies van het spel. De vooruitgang uit de demo kan worden overgedragen naar het volledige spel via je opslagbestand. De moeilijkheidsinstellingen kunnen worden aangepast na het voltooien van Missie 1. The First Berserker: Khazan is een hardcore actie-RPG gebaseerd op het Dungeon Fighter Online (DnF)-universum, Nexons vlaggenschip IP met meer dan achthonderd miljoen spelers wereldwijd. Het spel speelt zich achthonderd jaar voor de gebeurtenissen van DnF af op het continent Arad en vertelt het onbekende verhaal van Khazan, de eerste Berserker. De spelers kunnen Khazans legendarische reis van dichtbij meemaken, terwijl ze complexe en boeiende gevechtsmechanismen en strategische gevechten onder de knie krijgen die zijn epische verhaal tot leven brengen. [Speloverzicht] 1. Epische eindbaasgevechten en gameplay boordevol actie The First Berserker: Khazan weet de essentie van Dungeon Fighter Online te vangen met zijn mix van flitsende hack-and-slashgevechten en hardcore moeilijkheidsgraden, wat resulteert in gepolijste, krachtige actie. Intense eindbaasgevechten zorgen voor maximale spanning, terwijl zuurverdiende overwinningen een diep gevoel van voldoening geven en spelers een spannende gevechtservaring bezorgen. 2. Een aangrijpend wraakverhaal In het 89e jaar van het Pell Los-rijk wordt de Grote Generaal Khazan vals beschuldigd van verraad en verbannen naar de besneeuwde bergen. Nadat Khazan ternauwernood aan de dood ontsnapt, gaat hij op een wraakmissie. Maak zijn groei mee naarmate hij de samenzweringen ontdekt die tot zijn ondergang leidden, de verloren gevechtsvaardigheden van zijn meesters en de waarheid over het rijk onthult. 3. 3D cel-shaded graphics De game is gemaakt met de Unreal Engine en de 3D cel-shaded-stijl legt de essentie van animatiefilms vast. Het continent Arad is opnieuw vormgegeven door een opvallende mix van opvallende cel-shaded art en realistische texturen, wat zorgt voor een levendige en meeslepende ervaring. [Kenmerken van het spel] 1. Dynamisch itemverzamelings- en voortgangssysteem Khazan hanteert een breed scala aan wapens met ongeëvenaarde vaardigheden, waaronder wapens die hij met twee handen kan hanteren, speren en grote zwaarden. Verzamel en verbeter deze wapens, samen met diverse pantserstukken en complete uitrustingssets om je eigen unieke vechtstijl te ontwikkelen. 2. Grote vaardigheidscombinaties Elk wapen heeft een aantal vaardigheden die je kunt combineren om een vechtstijl te creëren die helemaal bij je past. Ga verder dan simpele aanvals- en verdedigingsmechanismen en ervaar gameplay die strategie en creativiteit beloont. The First Berserker: Khazan is de ultieme ervaring voor spelers die op zoek zijn naar een hardcore actie-RPG met een ongelooflijk meeslepend verhaal. Ga mee met Khazan terwijl hij de uitdagingen die hij tegenkomt, overwint en de legendarische Berserker wordt.