THE FINALS - TSM TGM25
Deze bundel bevat: - 1 Legendarische outfit met Legendarisch effect, - Shirt, - Een emote, - spelerskaart, - Een amulet, - Een spray, - Een sticker, - Een wapenskin, - Springplatform-skin, - RPG-7-skin. TSM ontvangt een deel van de opbrengsten van deze bundel, dus elk gevecht waar je aan meedoet helpt hen op hun reis naar de overwinning. Kleed je om, steun je team en heers in ware TSM-stijl in de Arena.