The Fall-bundel
Inclusief het bekroonde "The Fall" en "The Fall Part 2: Unbound" In een duistere tirannieke toekomst ben jij de kunstmatige intelligentie in een gevechtstenue. Je enige doel: bescherm je piloot. Het probleem: hij is bewusteloos. Jij moet de controle over het pak nemen en zijn lichaam naar de medische hulp slepen. The Fall is verkenning die ertoe doet; alleen door je omgeving te verkennen en te begrijpen, ontdek je hoe je de bizarre set uitdagingen moet overwinnen. Verzamel en gebruik items in leuke en ongewone point-and-click adventure-puzzels terwijl je de dood ontloopt die overal op de loer ligt. Het verhaal en de gameplay van The Fall krijgen nóg meer diepgang in The Fall Part 2: Unbound, dat in alle opzichten langer en complexer is. The Fall is de perfecte serie voor gamers die graag opgaan in een overtuigend verhaal.