The Doomweaver
Dit Hired Sword is een nieuw type Hero die kan worden aangeworven om je rooster verder aan te passen. De Doomweaver is beschikbaar voor de Skaven en de Cult of the Possessed Warbands. Mystici die direct profiteren van de Winds of Magic, Doomweavers zijn zowel krachtig als beklagenswaardig. Hun gedachten constant gevuld met vreemde visioenen en het geluid van demonen die knagen aan de barrières van de werkelijkheid: langzaam dalen ze af in waanzin. De energieën die ze gebruiken verwringen hun lichaam met subtiele mutaties. Maar de magie die zij gebruiken is Chaos in z’n puurste vorm: oorspronkelijk en bijna niet te stoppen.