The Dark Eye Bundle
Blade of Destiny is een nauwgezette remake van de klassieker uit 1992, een game die geadoreerd wordt door een generatie aan Role Players en één van de meest succesvolle RPG’s uit de jaren ’90. De Remake Star Trail blijft trouw aan de klassieke sequel van Realms of Arkania’s. Deze hardcore RPG heeft tientallen talenten en spreuken, verscheidene rassen en karakterklassen, maar ook een uitdagend, isometrisch, beurt-gebaseerd gevechtsysteem. Gehoorzaam je bevelen en slaag in jouw opdracht om de Salamander Stone terug te vinden - de vrede tussen de elven en de dwergen hangt ervan af!