The Culling + Don't Die, Minerva! Bundle
Welkom bij The Culling! 16 deelnemers vechten het uit in slim samengestelde arena's. Het is een glorieuze confrontatie voor het amusement van de toeschouwers, waarbij er maar één winnaar is! Deze game is nog niet af. Ze kan na verloop van tijd veranderen of niet, of als eindproduct worden vrijgegeven. Koop deze game alleen als je geen problemen hebt met de huidige status van de niet-voltooide game. Op een donkere, stormachtige avond ontdekt de elfjarige Minerva diep in het bos een spookhuis en voor ze het weet, moet ze vechten voor haar leven!