The Crew Motorfest - Xbox One
Welkom op Motorfest, de ultieme bijeenkomst voor alle autoliefhebbers. Voeg je bij bestuurders van overal ter wereld en breng je grootste fantasieën achter het stuur in vervulling. Verken Hawaï en ontdek deze spannende en diverse speelplek achter het stuur van honderden legendarische voertuigen uit het verleden, heden en de toekomst.